من چند چیز رو درباره شما میدونم!... [RB:Rozblog_Js]
لوگو وب سایت

وبسایت تفریحی لاو تو فان

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

من چند چیز درباره شما می دونم

 

 

 

 


۱.الان یا دراز کشیده اید یا نشسته
۲.وایبرت بازه
۳،صفحه گوشید روشنه
۴.گوشیت مستطیل شکله
۵.اگه زبون خودتو بیاری بیرون نمی تونی کلمه ژ رو تلفظ کنی
6.الان داری امتحان میکنی
سیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیا

سیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیا

سیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیا

سیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیاسیا 

۷.شما انقدر تنبل هستید که ندیدید من یکی از سیا هارو سینا نوشتم
۸.شما رفتید بالا که چک کنید
۹.من سرتون کلاه گذاتشم
۱۰.شما ندیدید که من گذاشتم را اشتباه نوشتم
۱۱.الان می خندید
۱۲.شما ندیدی من می خندید رو اشتباه نوشتم
۱۳ رفتی بالا رو نگاه کردی
۱۴.ضایع شدید
۱۵. روانی هم خودتی
اودافظ



تظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: